حمله افراد مسلح به یک مرکز تربیت معلم در شهر قندهار

در حمله افراد مسلح به یک دارالمعلمین در قندهار، دست‌کم یک زن کشته و دو پولیس زخمی شدند. این حمله شام دیروز رخ داده است. همچنین بر اثر انفجار ماین در ولسوالی شاه ولی کوت ولایت قندهار، ۶ غیرنظامی کشته شدند.

 به گزارش “شبکه تلویزونی تمدن ” مقام‌های امنیتی قندهار گفته‌اند، حمله به دارالمعلمین توسط دو مهاجم مسلح ناشناس، شام دیروز در ناحیه چهارم شهر صورت گرفت و درگیری بین مهاجمین و نیروهای امنیتی برای چندین ساعت ادامه یافت. این دارالمعلمین در یکی از محله‌های مسکونی قندهار واقع شده و خوابگاه محصلین پوهنتون قندهار نیز در نزدیکی محل حادثه قرار دارد.

مسئولان شفاخانه مرکزی قندهار گفته‌اند یک زن که در این حمله زخمی شده بود در شفاخانه جان داده است. مقام‌های امنیتی قندهار نیز تایید کرده‌اند که دست‌کم دو سرباز پولیس در جریان درگیری با مهاجمان زخمی شده‌اند. قاری یوسف که خود را سخنگوی گروه طالبان می‌خواند گفته که این حمله را افراد وابسته به آنها انجام داده است.

این حمله در حالی انجام شد که دیروز بر اثر انفجار در ولسوالی شاه ولی کوت ولایت قندهار نیز، شش غیر نظامی کشته شدند. صمیم خپلواک، سخنگوی والی قندهار گفت: انفجار زمانی رخ داد که یک موتر با ماین کنار جاده برخورد کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *