ستاره‌ی بدرخشید و ماه مجلس شد

از نیمه شعبان سالروز میلاد پر برکت آخرین ستاره آسمان ولایت و امامت و ذخیره خدا در زمین حضرت حجت بن الحسن (عج) امروز در مناطق مختلف شهر مزارشریف و در همایشهای جداگانه گرامیداشت بعمل آمد.

 به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن ” در نیمه شعبان روز میلاد منجی عالم بشریت، خیابانها، گلدسته های مساجد و تکایا در مزارشریف چراغانی میشوند و نوای یا مهدی در کوچه و پس کوچه های شهر طنین انداز میگردد. امروز در جای جای این شهر، جشنها و همایشهای متعددی برپا بود.

در مراسمی که در تکیه خانه عمومی شهرک علیای یولمرب ها و دفتر مرکزی موسسه خیریه آل یاسین با اشتراک نماینده گان دفاتر آیات عظام، روسای شورای های علمای شیعه و سنی، علما و ایمه مساجد و ده ها تن از مردم متدین و خداجوی شهرمزارشریف برگزارشده بود، سخنرانان در پیوند به فلسفه غیبت امام زمان (عج)، و شخصیت معنوی حضرت حجت صحبت نموده و وجود امام زمان را مایه خیر و برکت برای بشریت دانستند. آنان گفتند که امام زمان عج ذخیره معنوی خداوند در روزی زمین است و گسترش دهنده و برپاکننده عدالت و داد گری در زمین خواهد بود.

در شماری از شهرهای دیگر کشور نیز مراسمهای مشابهی برگزار گردیده و دوستداران خاندان عصمت و طهارت در خیابانها و کوچه ها به شادی و سرور و دادن نذر مشغول بودند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *