توزیع تذکره‌های الکترونیکی تا دو هفته‌ی دیگر آغاز می‌شود

مقام‌ها در وزارت داخله می‌گویند: توزیع تذکره‌های الکترونیکی تا دو هفته آینده آغاز می‌شود. نجیب دانش معاون سخنگوی این وزارت گفته، تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار فورم از سوی شهروندان ثبت شده است.

 به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن “هفته گذشته، رییس جمهور اشرف غنی مسوولین توزیع تذکره‌های الکترونیکی را به ارگ فراخواند و چگونگی آغاز نشدن روند توزیع تذکره‌های الکترونیکی را مورد بررسی قرار داد. آقای اشرف غنی هدایت داد که طرح توزیع مرحله این تذکره‌ها تا یک هفته تهیه و به وی ارائه شود. گفته می‌شود که وزارت‌خانه‌های امور داخله و مخابرات قرار است در همین هفته این طرح را به ریاست جمهوری ارایه کنند.

نجیب دانش معاون سخنگوی وزارت امور داخله می‌گوید: اوراق تذکره‌های الکترونیکی به زودی چاپ می‌شود و تا دو هفته آینده روند آزمایشی توزیع آن آغاز خواهد شد. دانش افزود که این طرح، ابتدا در کابل اجرا می‌گردد.

در همین حال؛ برخی از اعضای ولسی جرگه برخی حلقات را در تاخیر توزیع این تذکره‌ها دخیل دانسته و می‌گویند: با توزیع تذکره‌های الکترونیکی، منافع سیاسی این حلقات را به خطر می‌اندازد و از همین رو، آنان تلاش دارند تا مانع توزیع آن شوند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *