داعش و طالبان در ولسوالی نازیان ننگرهار در گیر شدند

در درگیری بین داعش و طالبان در ولایت ننگرهار ۱۴ تن از دوطرف کشته شدند. دفتر مطبوعاتی قومندانی امنیه ولایت ننگرهار گفته که این درگیری در ولسوالی نازیان رخ داده است. این درحالی است که وزارت دفاع دیروز از نابودی داعش در ننگرهار خبر داده بود.

 به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن “دفتر مطبوعاتی قومندانی امنیه ولایت ننگرهار گفته که در این درگیری ۲ تن دیگر زخمی شده و خانه‌های دو عضو طالبان نیز توسط داعشی‌ها به آتش کشیده شده است. اخیرا درگیریها بین طرفداران طالبان و داعش در شماری از مناطق کشور گزارش شده و گفته شده که برخی از اعضای طالبان هم توسط داعش سر بریده شده‌اند. قومندانی امنیه ننگرهار همچنین گفته که در اثر حمله هواپیمای بی‌سرنشین امریکا در ولسوالی چپرهار این ولایت سه عضو برجسته طالبان کشته شده‌اند.

گزارش‌ها از درگیری تازه بین داعشی‌ها و طالبان درحالی از ننگرهار گزارش می‌شود که روز گذشته وزارت دفاع ملی از نابودی داعش در این ولایت خبر داده بود. دولت وزیری معاون سخنگوی این وزارت گفته که نیروهای امنیتی گروه داعش را در این ولایت نابود کرده اند. او تاکید کرده که در ننگرهار ضربه محکمی به داعش وارد شده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *