از مقام شامخ حضرت زینب کبری در مزار شریف تجلیل به عمل آمد

از مقام حضرت زینب(س) به عنوان پیامبر انقلاب عاشورا در بلخ تجلیل شد. اساتید و طلاب علوم دینی حوزه علمیه حسنیه شهر مزار شریف با برگزاری همایشی با تاکید بر نقش حضرت زینب(س) در انقلاب عاشور، از بانوان کشور خواستند که از این اسوه‌ای ماندگار نهضت جاویدان کربلا الگو بگیرند.

ده‌ها تن از اساتید و دانشجویان علوم دینی حوزه علمیه حسنیه در شهر مزارشریف در کنار صدها تن از بانوان این شهر نیز با برگزاری همایشی، از مقام شامخ حضرت زینب (س) تجلیل کردند.

به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن ” این بانوان با خواندن مقاله و ارائه سخنرانی، از زینب به عنوان پیامبر انقلاب عاشورا نامبردند که توانست پیام این نهضت بزرگ را برای جهانیان برساند. سخنرانان با تاکید بر نقش حضرت زینب در انقلاب عاشورا، از بانوان کشور خواستند تا در زندگی خود این بانوی بزرگ جهان اسلام را سرمشق قرار دهند.

این سخنرانان همچنین با بیان انگیزه‌های قیام امام حسین(ع) گفتند که آن حضرت برای احیای اسلام واقعی و برپایی عدالت در جامعه قیام کرد.

در این همایش، بانوان همچنین با برگزاری مراسم سوگواری و سینه زنی در عزای سومین پیشوای انسان حضرت امام حسین(ع) اشک ماتم ریختند

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *