اوضاع امنیتی؛ در بیست و چهار ساعت گذشته

در عملیات نیروهای امنیتی در مناطق مختلف کشور، ده‌ها مخالف مسلح کشته و شماری زخمی شده‌اند. مقام‌ها در جوزجان هم از عقب زدن حمله طالبان به پوسته‌های در ولسوالی قوش تپه این ولایت خبر داده‌اند.

 به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن ” به اساس گزارش‌ها از ولایت ننگرهار، در عملیات نیروهای ویژه و نیروهای خارجی در این ولایت، دستکم ۲۸ مخالف مسلح کشته شده‌اند. منابع امنیتی در مورد جزئیات این عملیات هنوز چیزی نگفته‌اند.

در همین حال، فقیر محمد جوزجانى فرمانده پولیس جوزجان گفته که یک حمله طالبان به پوسته‌هاى اردو و پولیس در ولسوالى قوش تپه عقب زده شده. او گفته که این حمله دیروز انجام شده و درگیرى تا ساعت هشت شب ادامه داشته است. به گفته جوزجانی، در این درگیرى هفت طالب و دو سرباز دولتی کشته و شماری نیز زخمی شده‌اند. برخی از باشندگان محلی نیز گفته‌اند که درجریان این درگیری، شماری از افراد غیرنظامی از جمله زنان هم زخمی شده‌اند. به گفته این شهروندان شماری از خانه‌ها نیز در اثر اصابت مرمی راکت تخریب شده است.

از سوی دیگر، محمدرضا رضایى از سخنگویان اردو گفته که در درگیری نیروهای امنیتی با مخالفان مسلح، ۴ مخالف مسلح کشته شده‌اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *