غصب ده‌ها جریب زمین در ولایت غور

بیش از یک صد جریب زمین توسط مسئولان سابق شهرداری فیروزکوه مرکز ولایت غور، غصب شده است!

 به گزارش ” شبکه تلویزیونی تمدن ” این ادعا را مسئولان جدید شهرداری این شهر مطرح کردند. مردم اما به شهردار گذشته و حال بی باوراند. آنها گفتند: این افراد فقط به دنبال منافع شخصی اند.

عارف قاضی زاده شهردار فیروزکوه گفته: ۷۰ درصد زمین‌های دولتی در اختیار کسانی اند که شهردار سابق آنها را بطور غیر قانونی فروخته، او گفته: این زمین‌ها می‌توانست برای ایجاد فضای سبز و مراکز تفریحی مردم استفاده شود اما اکنون در چنگ زورمندان است. او از نهادهای امنیتی خواهان همکاری شد.

اسحاق همراز شهردار پیشین فیروزکوه اما اتهام علیه خود را رد می‌کند. اوگفته: شهردار جدید درمورد اظهاراتش سند ارائه کند، اقای همراز مدعی ست که بیشترین مبارزه با غصب زمین در دوران او انجام شده

بااین‌حال مردم نظر دیگری دارند، آن‌ها به هردو شهردار به چشم تردید می‌بینند، شهروندان فیروزکوه عقیده دارند هردو شهردار به دنبال منافع شخصی اند نه منافع مردم.

ماجرای غصب زمین های غور و یا فروش غیر قانونی آنان یکی از نکات پر مناقشه ای بوده که همواره از این ولایت به گوش رسیده است اما خبری از پایان چنین ماجراهای که به نفع مردم این ولایت تمام شده باشد، به نشر نرسیده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *