ملی‌پوشانِ کشور، امروز به مصاف مالدیو خواهد رفت

تیم ملی فوتبال افغانستان امروز در ادامۀ رقابت‌های جنوب آسیا در سومین دیدارش به مصاف مالدیف می‌رود.

این رقابت‌ها که در کشور هند برگزار می‌گردد، افغانستان تا کنون توانسته ب پیروزی بر دو تیم، آمار خوبی را در کارنامه‌اش به ثبت برساند.

تیم ملی فوتبال افغانستان که حضورش به دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها قطعی شده، در صورت پیروزی یا مساوی برابر مالدیف به عنوان تیم نخست وارد مرحلۀ بعدی خواهد شد.

پیش از این افغانستان در برابر کشورهای بنگله‌دیش و بوتان قرار گرفت که قدرت‌مندانه با پیروزی ۴-۰ و ۳-۰ برابر این تیم‌ها تا این مرحلۀ مسابقات آمده‌است.

افغانستان در حال حاضر با به دست آوردن شش امتیاز کامل و تفاضل گول بیش‌تر نسبت به مالدیف، در صدر جدول گروه ب این مسابقات قرار دارد.

از جانبی، تیم ملی فوتبال مالدیف نیز با دو پیروزی ۳-۱ در برابر تیم‌های بنگله‌دیش و بوتان توانسته شش امتیاز به دست آورد و با آمار گول کم‌تر به دنبال افغانستان در تیم دوم گروه ب به حساب می‌آید.

دیدار امروز میان تیم ملی فوتبال افغانستان و مالدیف ساعت ۵:۳۰ پس از چاشت امروز در هند برگزار می‌گردد و شماری از شبکه‌های تلویزیونی در کشور آن را پوشش خواهند داد.

باید یادآور شد تا کنون در این رقابت‌ها خیبر امانی از افغانستان با سه گول، مسیح سیغانی از افغانستان با دو گول و علی اشفق از مالدیف با دو گول بهترین گول‌زنان این بازی‌ها به شمار می‌آیند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *