بینی یک زن در فاریاب بریده شد

مقام های محلی ولایت فاریاب می گویند که یک مرد شب گذشته بینی خانم خود را بریده است و این خانم در حال حاضر به شفاخانه شهر میمنه مرکز فاریاب به سر می برد.

این خانم زمان که قسمت بریدگی بینی خود را در دست داشته به شفاخانه رفته است
مسوولان شفاخانه شهر میمنه به رسانه های محلی این ولایت گفته است که این خانم ریزه گل نام دارد و به سختی می توان صحبت کند و کسی را بیبیند.
این حادثه در ولسوالی غروماچ ولایت فاریاب رخ داده است و ریزه گل هنگام که با نزدیکان خود به شفاخانه مراجعه کرده قسمت از بنی خود را که بریده شده را با خود داشته است.
ریزه گل باشنده قریه زوری های قیصار است او با یکی از مردان اعضای فامیل خود عروسی کرده و حدود شش سال از عروسی شان می گزرد.
ریزه گل به مسوولان شفاخانه شهر میمنه گفته است که بار ها از جانب شوهرش مورد شکنجه قرار می گرفت و در اخرین مورد که روز گذشته بوده شوهرش او را با تفنگچه تهدید به مرگ کرده است.
گفته می شود در قریه که این رویداد رخ داده به کنترل طالبان است و مرد که بینی خانم خود را بریده موفق به فرار شده است.
داکتران شفاخانه شهر میمنه گفته اند که امکان جراحی بینی ریزه گل در فاریاب  امکان پذیر نیست و آنان تنها می توانند که جلو خون ریزی بنی را بیگرد.
این داکتران از نزدیکان خانم ریزه گل خواسته تا او را به کابل یا به یکی از کشور های پیش رفته که امکان تداوی بیشتری را داشته باشد، او را انتقال بدهند.
پیش از این چند سال قبل یک زن از سوی شوهرش بینی و گوشش بریده شده بود اما سرابان ناتو مستقر در افغانستان در آن وقت او را برای تداوی بهتر به امریکا انتقال داده بودند

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *