یک باند زنان شرور در غزنی باز داشت شد

مقام ها در ولایت غزنی گفته است یگ گروه زنان که در دزدی ولت کوب مردان پولدار دست داستند بازداشت شدند.

به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن “جنرال امین الله، قومندان پولیس ولایت غزنی می گوید: نیروهای امنیتی کشور در این ولایت یک گروه از زنان که با فریب دادن مرادان پول های شان را می دزدیدند بازداشت کردند.
به گفته امین الله این افراد ابتدا مردان ثروتمند را به گونه های مختلفی در خانه خود می بردند و پس از لت وکوب وگرفتن پولهایشان آزاد می کردند.
درهمین حال یک تن از کسانیکه توسط چند تن از این زنان به دام افتاده بود چنین می گوید: این زنان به بهانه فروش زمین مرا به خانه خود دعوت نمودند ابتدا مرا و یک تن دیگر که همراهم بود لت کوب کردند ومبلغ بیست هزار افغانی پول نقد ام را گرفتند.
محمد جواد گفته است زنان گوش دوست اش را بریدند و دست او را نیز شکسته اند.
این زنان به بهانه های مختلف افراد را به خانه دعوت می نمودند و با نشان دادن ترس چشم ولت کوب پول واسناد افراد را ازنزدشان می گرفتند.
همچنان این افراد گفته است آنان از اینکه ما به کسی خبر ندهیم به ما هشدار داده می گفتند: افراد ما درصفوف طالبان است اگرشما به پولیس ونهاد های امنیتی کشور گزارش دهید به شدت مجازات خواهید شد.
غزنی یک از ولایت های نا امن کشور است که گروه طالبان فعالیت های چشم گیری دارند اما این اولین بار است که از دستگیری یک گروه از زنان که دست به جرم و دزدی می زدند خبر می رسد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *