شورای حراست، تصمیم سرنوشت کشور را می‌گیرد

شورای حراست و ثبات می‎گوید که در هماهنگی با شخصیت‎های سیاسیدر داخل و خارج از کشور، به زودی، نشستی را زیر نام هم اندیشی برگزار می‎کند و در این نشست، در باره سرنوشت کشور تصمیم گرفته خواهد شد.

به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن “مسعود ترشتوال سخنگوی این شورا روز سه‎شنبه در نشست خبری گفت، اختلاف نظرهای اخیر و خلای مدیریتی در حکومت، سبب شده‎است تا، شورای حراست و ثبات راه‎های بیرون رفت از این معضل را جستجو کند و به همین سبب در تلاش تدویر نشست؛ هم اندیشی می‎باشند.

ترشتوال تاکید می‎کند، در این نشست، شخصیت‎های سیاسی کشور از داخل و خارج کشور دعوت می‎شوند تا در مورد آینده کشور پیشنهادات مشخص ارایه دارند.

ادامه اختلاف‎های دو رهبر حکومت، ضعف مدیریتی و عدم عملکرد به مفاد توافق نامه سیاسی ازسوی دو رهبر، از انتقاد هایی هستند که شورای حراست و ثبات از آن سخن می‎زند.
این شورا، حکومت را به بی پروایی در پیوند به آوردن اصلاح نظام انتخاباتی، برگزاری لویه جرگه قانون اساسی، و برگزاری انتخابات پارلمانی متهم می‎کند و پیامد آن را برای حکومت و مردم ناگوار می‎داند.

 

در روزهای پسین انتقادها از کارکرد حکومت در میان برخی از احزاب و جریان‎های سیاسی بیشتر از گذشته محسوس بوده‎است.

با این همه، در روزهای پسین انتقادها از کارکرد حکومت در میان برخی از احزاب و جریان‎های سیاسی بیشتر از گذشته محسوس بوده‎است.

پیش از این جبهه نوین ملی افغانستان نیز، کارکردهای دوساله حکومت را را انتقاد کرده و ادامه چنین اوضاع را، برای افغانستان خطرناک گفته‎است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *