مجلس پاکستان سیاست‌های اسلام‌آباد را در قبال کابل خطرآفرین دانست

شماری از اعضای مجلس کشور می‌گویند انتقاد نمایندگان مجلس پاکستان از سیاست‌های اسلام آباد در برابر افغانستان، سندی است که کابل می‌تواند از اعمال پاکستان به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کند.

به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن ” انتقاد تند از سیاست‌های پاکستان در برابر افغانستان که این بار از پارلمان آن کشور بلند شده فرصت است که به گفته اعضای ولسی جرگه افغانستان، کابل می‌تواند چون سند معتبر در پیوند به سیاست‌های پاکستان از آن، بهره گیری کند.

این در حالیست که در روزهای اخیر روابط کابل و اسلام آباد از مسیر تنش‌های فزاینده در حال گذر است و نظامیان پاکستانی در دو هفته گذشته به راکت پراکنی‌ها بر بخش‌های شرقی کشور شدت بخشیده‌اند و از سوی هم، به آزار و اذیت مهاجران افغان پرداختند، این اعمال نظامیان پاکستانی حتی با انتقاد شماری از نمایندگان مردم در پارلمان این‌کشور رو به رو شده‌است.

این نمایندگان به حکومت پاکستان هشدار داده‌اند که پیامد این سیاست‌ هایش در برابر افغانستان بر اسلام آباد خطر آفرین خواهد بود.
این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که حکومت افغانستان شکایت نامه رسمی علیه پاکستان به آدرس شورای سازمان ملل متحد ارسال کرده‌است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *