دیشب در کارته چهار چه گذشت ؟

قوماندان امنیه کابل می‎گوید، محمد نعیم لالی حمیدزی عضو ولسی جرگه همراه با محافظان اش شب گذشته در حالت نشه برای حدود نیم ساعت به شلیک‎های هوایی پرداختند.

به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن ” گفته میشود بیش از ۵۰۰۰ مرمی توسط سلاح های سبک و نیمه سنگین در فیر های ممتد خودسرانه لالی حمید زی شلیک شده است. فیر های خودسرانه این نماینده ولسی جرگه در منطقه ای صورت میگیرد که در فاصله صد متری آن منزل معاون رییس جمهور ، رسانه ها ، مراکز علمی بزرگ ، مراکز پولیس و منازل شخصیت های برجسته دولتی وجود دارد.

مردم ساکن در منطقه کارته سه و کارته چهار شهر کابل از دولت می خواهند تا افراد مسلح این نماینده مجلس را خلع سلاح نموده و ضمن برخورد جدی با وی ، ارائه خدمات امنیتی به این نماینده مجلس را متوقف نماید. مراکز دولتی ، شخصیت ها و رجال برجسته حکومت و ساکنین منطقه از دولت می خواهند تا با توجه به اهمییت این ساحه ، لالی حمید زی را مجبور به ترک این منطقه نماید.

اما لالی حمیدزی عضو ولسی جرگه با رد چنین ادعاها می‎گوید، شب گذشته از سوی افرد سوار بر سه موتر بالای دفترش شلیک شده و محافظان اش به این شلیک‎ها پاسخ داده‎اند.

او افزود:

“فکر می‎کنم برادر حاجی الماس که مدیر جنایی (رئیس تحقیقات جنایی) شده شب نشه می‎باشد و از کابل خبر ندارد و مصروف دزدی‎ها است که پولیس زمانی که مصروف دزدی‎ها و نشه باشه همین قدر پرسان نمی‎کند که خانه یک وکیل که فیر می‎شود و پولیس دو ساعت بعد می‎رسد همی خودش این معنا را می‎دهد که پولیس کابل ما در حالت غفلت و نشه است.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *