رئیس جمهور، از افزایش حاصلات مزارع للمی خبر داد

محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشور، با اشاره به بارندگی‌های اخیر در سراسر کشور گفته است که در ۲۵ سال گذشته سطح آب به این پیمانه افزایش نیافته بود و سال نو سال خوش به دهاقین و مالداران خواهد بود.
به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن ” آقای غنی که در مراسم تجلیل از سال نو خورشیدی که در ارگ برگزار گردید، اشتراک و سخنرانی کرد.
به گزارش دفتر مطبوعاتی ارگ ریاست جمهوری،  رئیس‌جمهورکشور گفت، یک‌بار دیگر آغاز بهار و سال نو را به همۀ شهروندان به‌ویژه زنان تبریک گفت.
وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در سراسر کشور افزود که در ۲۵ سال گذشته سطح آب به این پیمانه افزایش نیافته بود و سال نو سال خوش به دهاقین و مالداران خواهد بود.
آقای غنی بیان داشت که در سال پیش‌رو حاصلات زمین‌های للمی ۴۰ فیصد افزایش خواهد یافت و انتظار می‌رود خانه‌های مردم ما از نعمت‌های الهی سرشار گردد.
محمداشرف غنی تصریح کرد که تمرکز حکومت در سال جدید بیشتر روی تعلیم و تربیه و همچنان تأمین امنیت خواهد بود.
در این مراسم کلیپ های کوتاه در خصوص نوروز، معرفی برندگان جوایز نویسندگی، کتاب‌خانه‌های کشور، موسیقی محلی، تاریخچۀ موزیم و قصر دارالان و آرشیف ملی برای اشتراک کننده‌گان به نمایش گذشته شد.
در پایان، شماری هم شعرهای مناسبتی نوروزی به خوانش گرفتند و این مراسم با اهدای تحسین‌نامه‌ها به تعدادی از زنان فعال پایان یافت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *