لالیگا| بارسلونا ۴ – ویارئال یک

بارسلونا پس از دو بازی متوالی بدون برد، بلاخره در خانه‌ی حریف، صاحب یک پیروزی شد.

شاگردان کیکه‌ستین موفق به کسب یک برد قاطعانه در خانه ویارئال شدند. این بازی از اهمیت زیادی برای بارسلونا برای کسب سه امتیازش برخوردار بود. بارسلونا موفق به کسب برد ۴ بر یک در هفته سی و چهارم لالیگا شد تا فاصله خود را با رئال‌مادرید که صدرنشین است کمتر و کمتر کند.

گل به خودی‌ پائو تورس بازیکن حریف، در دقیقه ۳ باعث پیش افتادن بارسلونا شد. اما جرارد مورنو در دقیقه ۱۴ پاسخ گل خورده را داد.  تنها ۶ دقیقه بعد لوئیس سوارس ۲ بار کاتالان‌ها را جلو انداخت. پس از او آنتوان‌گریزمان هم در آخرین دقیقه نیمه اول گلزنی کرد تا بارسلونا با ۲ گل اختلاف به رختکن برود. نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا اینکه ۳ دقیقه پایان آنسو فاتی پدیده این فصل بارسایی‌ها چهارمین گل تیمش را زد تا خیال آنها را از بابت کسب پیروزی آسوده کند

با این نتیجه بارسلونا ۷۳ امتیازی شد و فاصله‌اش را با رئال مادرید که بازی‌‌اش در خانه اتلتیک بیلبائو را برده بود، دوباره به ۴ امتیاز کاهش داد. ویارئال رده‌ پنجمی هم با ۵۴ امتیاز قبلی‌اش در همان جایگاه باقی ماند.

پیش از این بازی نیز تیم‌های اوساسونا و ختافه در ورزشگاه السادار پامپلونا به مصاف یکدیگر رفته بودند که آن بازی بدون گل خاتمه یافت.

بازی‌های هفته سی‌ و چهارم لالیگا امشب و بامداد فردا با ۲ دیدار به پایان می‌رسد که در بازی نخست از ساعت ۲۲ لوانته میزبان سوسیه‌داد خواهد بود و در بازی دوم از ۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه سویا از ایبار پذیرایی می‌کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *