مورینیو: من باور دارم وضعیت تاتنهام اینگونه نمی‌ماند

تیم فوتبال تاتنهام ۱۲ سال است که موفق به کسب جامی نشده اما سرمربی فعلی این تیم ژوزه مورینیو به هواداران وعده داد قبل از اینکه از سفید پوشان لندن جدا شود برای آنها یک جام به ارمغان خواهد آورد.

آقای خاص که در ماه نوامبر سال گذشته با عقد قراردادی سه ساله جانشین مائوریسیو پوچتینو شد، با اشاره به لیورپول به عنوان یک الگو، گفت: برای یورگن کلوپ و لیورپول چقدر طول کشید تا قهرمان (لیگ) شوند؟ ۴ سال، ۴ فصل و این اتفاق هم با خرید یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا، یکی از بهترین مدافعان میانی دنیا و … رخ داد. روی قرارداد سه ساله‌ام تمرکز و باور دارم که ما در این سه سال می‌توانیم جام ببریم. اگر حتی ما این کار را نکنیم و باشگاه در سه سال حضور من هم وارد عصر جدیدی شود، من راضی خواهم بود.

مورینیو افزود: من برای باشگاه کار می‌کنم و به فکر خودم نیستم. همچنان می‌گویم که انگیزه‌هایم مانند سابق است، هویتم همان قبلی است اما شاید وارد مقطعی شده‌ام که باید کمتر به خودم و رکوردهایم نگاه کنم و بیشتر حواسم به باشگاه باشد. خوشبینم چون از همان روز اول شروع به کار کردم. چون باور دارم که در تیم‌مان تغییراتی اعمال خواهیم کرد و برای آنها هم مانند تابستان سال گذشته لازم نیست سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی انجام دهیم. نمی‌توانم باور کنم که این فصل اینقدر از اپیزودهای منفی شبیه آن چیزهایی که از روز نخست داشتیم، ساخته شده باشد. کلی دلیل هست که من باور دارم این وضعیت تاتنهام، اینگونه نمی‌ماند.

وی با رد برخی ادعاها درباره بی‌میلی تاتنهام برای سرمایه‌گذاری جهت خرید بازیکن گفت: تنها چیزی که به نظر من کاملاً غیرمنصفانه است، فراموش کردن این موضوع است که ما بهترین استادیوم و بهترین زمین تمرینی را داریم و تابستان هم ۱۰۰ میلیون پوند برای خرید بازیکن خرج کردیم. این شاید یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاری‌هایی بود که یک باشگاه لیگ برتری انجام داده اما شما از بد و ناموفق بودن سرمایه‌گذاری‌های باشگاه حرف می‌زنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *