سری A ایتالیا| یوونتوس ۳ ساسولو ۳ / لاتزیو صفر اودینزه صفر

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم سری A‌ ایتالیا، بامداد امروز پنج‌شنبه (۲۶ سرطان) چهار بازی برگزار شد که در مهمترین‌ آنها، یوونتوس صدرنشین به تساوی ۳ – ۳ در برابر ساسولو رضایت داد.

این بازی در خانه‌ی سوسالو و در ورزشگاه ماپی، برگزار شد و دانیلو در دقیقه ۶ و  گونسالو ایگواین در دقیقه ۱۲ دو گل اول این بازی را به نفع یوونتوس به ثمر رساندند اما ۲۰ دقیقه‌ی طوفانی پسین بازی کمی برای یوونتوس گران تمام شد. گل اول را فیلیپه یوریچیچ در دقیقه ۲۹ و دومنیکو براردی در دقیقه ۵۱ و فرانچسکو کاپوتو در دقیقه ۵۴، ساسولو را پیش انداخت. گل تساوی یوونتوس هم توسط الکس ساندرو برزیلی در دقیقه ۶۴ باعث برابری این دو تیم و ختم کار با تساوی ۳- ۳ شد.

یوونتوس با دو تساوی متوالی و در کل بنجمین تساوی  در بازی‌های این فصل با مجموع ۷۷ امتیاز و ۹ بازی بدون برد، همچنان ۶ امتیاز از دیگر رقیبان خود پیش است و در صدر جدول سری A‌ ایتالیا قرار دارد.  

در دیگر بازی مهم هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، تساوی لاتزیو در خانه‌ی اودنیزه باعث سقوط این تیم به رده سوم جدول شد. البته این جایگاه هم موقتی خواهد بود. در صورت برد اینتر به دلیل یک بازی کمتر این جایگاه نصیب اینتر خواهد شد.

در دیگر بازی های بامداد امروز، تیم فوتبال رم ۲ بر یک میزبان خود هلاس ورونا را برد.

در دقیقه ۱۰ بازی و از روز نقطه پنالتی جردن فروتو و در دقیقه ۴۵ ادین ژکو دو گل برای رم و تک گل هلاس ورونا را هم متئو پسینا در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند. رم با کسب این نتیجه ۵۹ امتیازی شد و در رده ۵ جدول قرار گرفت.

و در بازی آخر این روز، فیورنتینا ۳ بر یک میزبان خود لچه را در هم کوبید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *