لالیگا| تساوی رئال مادرید و لگانس/ سهمیه لیگ اروپا نصیب سوسیه‌داد شد

در آخرین شب از هفته سی‌و‌هشتم و پایانی لالیگای اسپانیا، یکشنبه شب هفت دیدار بصورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها رئال مادرید قهرمان زودهنگام رقابت‌ها در خانه لگانس، به تساوی ۲ – ۲ رضایت داد. تیم لگانس با کسب این تساوی ۳۶ امتیازی شد.

سرخیو راموس در دقیقه ۹ گل اول رئال مادرید را زد و برایان جیل در دقیقه ۴۵ کار را برای لگانس به تساوی کشاند، اما مارکو آسنسیو در دقیقه ۵۲ مجدداً کهکشانی‌ها را یک گل دیگر پیش انداخت. در دقیقه ۷۸ راجر آساله برای دومین بار نتیجه را مساوی کرد و به این ترتیب لگانس همراه با تیم اسپانیول که از قبل سقوطش مسجل شده بود، به دسته دوم رفت.

شب گذشته مایورکا هم که در خانه اوساسونا ۲ – ۲ مساوی کرده بود، در رده نوزدهم باقی ماند و به‌عنوان سومین تیم از لالیگا به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

در بازی دیگر، سوسیه‌داد در خانه حریف خود اتلتیکومادرید تن به تساوی یک ـ یک داد. گل‌های این بازی را کوکه در دقیقه ۳۰ برای اتلتیکومادرید و گل تساوی اوساسونا را عدنان یانوزای در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند. این تساوی باعث سعود سوسیه‌داد به رده ششم جدول شد و در نهایت این تیم به همراه ویارئال نماینده‌ی اروپا در فصل آینده لیگ اروپا خواهند بود. گرانادا هم به عنوان سومین نماینده اسپانیا راهی لیگ اروپا می‌شود.

نتایج بازی‌های هفته پایانی لالیگا:

اسپانیول صفر – سلتاویگو صفر

گرانادا ۴ – اتلتیک بیلبائو صفر

لوانته یک – ختافه صفر

سویا یک – والنسیا صفر

اتلتیکومادرید یک – سوسیه‌داد یک

رئال مادرید ۲ – لگانس ۲

اوساسونا ۲ – مایورکا ۲

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *