لیگ برتر انگلیس| منچستریونایتد ۲ – لسترسیتی صفر

در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته یکشنبه (۵ اسد) با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود لستر‌سیتی را از پیش روی برداشت و با حفظ جایگاه سوم جدول رده بندی، سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا را نیز بدست آورد.

تگ گل قهرمانی این تیم را برونو فرناندس ستاره پرتغالی این تیم در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و با این گل علاوه بر بردی شیرین در این رقابت، رکوردی جدید برای شیاطین سرخ را رقم زد.

منچستریونایتد، لسترسیتی و کریستال پالاس هر سه بطور مشترک در تعداد پنالتی‌های گرفته شده به نفع‌شان در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر باهم برابر بودند، تا اینکه پنالتی چهاردهم برای منچستریونایتد به گل تبدیل شد و شیاطین سرخ رکورد پیشتر از این که مربوط به کریستال پالاس در فصل (۰۵-۲۰۰۴) و لسترسیتی در فصل (۱۶-۲۰۱۵) بود را شکست و رکورددار شد.

تعداد پنالتی‌های منچستریونایتد که تبدیل به گل شده‌اند تا بحال به عدد ۱۰ رسیده و تا اینجا سه گل از واتفورد جلوتر است. من‌یونایتد در این فصل در مجموع چهار پنالتی را از دست داد، اما؛ با پیوستن برونو فرناندس به این تیم از ماه جنوری بدین سو وی تمام پنالتی‌هایش را به گل تبدیل کرده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *