صدا و طنین معلم افغانستان خاموش نخواهد شد

محمد جواد محسنی رئیس تلویزیون تمدن

محمد جواد محسنی رئیس عمومی شبکه تلویزیون تمدن و رادیو فرهنگ: صدا و طنین معلم افغانستان خاموش نخواهد شد و کلام و تفکر ایشان با استفاده از پیشرفته ترین امکانات فنی و رسانه ای بیش از پیش نشر خواهد شد و برای همیشه بر تارک تاریخ کشور و جهان اسلام ماندگار خواهد ماند.

افتتاح استدیوی پیشرفته تلویزیون تمدن با نام حضرت آیت الله العظمی محسنی(ره).

شبکه تلویزیون تمدن طی مراسمی یکی پیشرفته ترین استودیوهای خود را که با نام آکادمیسین افغانستان حضرت آیت الله العظمی محسنی(ره) مسمی گردیده رسما به بهره برداری سپرد.

شورای مدیران شبکه تلویزیون با نام گذاری این استدیوی به نام فقیه نو اندیش، یاد و خاطره معلم افغانستان و موسس اولین رسانه ارزشی کشور را گرامی داشتند.

در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه ، نمایندگان نهادهای رسانه ای و اساتید حوزه علمیه خاتم النبیین(ص) برگزار گردید تاکید گردید که شبکه تلویزیون تمدن یکی از ارزشمندترین و گرانسنگ ترین میراث های حضرت آیت الله العظمی محسنی(ره) می باشد.

مسمی شدن یکی از پیشرفته ترین استدیوهای رسانه ای به نام متکلم شهیر کشور بدان معنی است که صدای و طنین معلم افغانستان خاموش نخواهد شد و کلام و تفکر ایشان با استفاده از پیشرفته ترین امکانات فنی بر تارک تاریخ کشور و جهان اسلام برای همیشه ماندگار خواهد شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *