دیبالا “ارزشمندترین” بازیکن سری A در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لقب گرفت

به گزارش بخش ورزشی تمدن، سایت کالچومرکاتوی ایتالیا، به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایتالیا، عنوان ارزشمندترین بازیکن سری A در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را به پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس اهدا کرد.

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایتالیا، این مهاجم آرژانتینی یوونتوس با ۳۳ بازی در این فصل و ۱۱ گل زده و ۱۱ پاس منجر به گل و عملکرد خوب در این فصل نقش مهمی در قهرمانی تیمش در این فصل سری آ داشته و از این رو شایسته لقب ارزشمندترین بازیکن این فصل رقابت‌ها از سوی این سازمان شناخته شده است.

در همین حال سازمان لیگ فوتبال ایتالیا برترین بازیکنان سری A در هر پست را هم اعلام کرد که بر این اساس، وویچخ شزنی دروازه‌بان لهستانی یوونتوس، استفان دفری هلندی؛ مدافع میانی اینتر، پاپو گومز هافبک هجومی آتالانتا و چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو و آقای گل فصل که برنده کفش طلا هم شد در این فهرست قرار گرفتند.

و به این ترتیب کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن فصل گذشته سری A در این فهرست جایی ندارد. همچنین دژان کولوسفسکی هافبک ۲۰ ساله تیم پارما که فصل آینده برای یوونتوس بازی خواهد کرد هم به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل معرفی شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *