لیگ اروپا| منچستریونایتد ۲ – لاشک لینز صفر

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در دیگر رقابت‌های مهم باقیمانده از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، منچستریونایتد و تیم لاشک لینز اتریش در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند (این دو تیم بازی رفت‌شان را با نتیجه ۵ بر صفر به نفع من‌یونایتد، قبل از شیوع کرونا برگزار کرده بودند) که این بازی را منچستریونایتد ۲ بر صفر به سود خود خاتمه داد و بدین ترتیب شیاطین‌سرخ جواز حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را بدست آورد.  

گل های این بازی را فیلیپ ویسینگر در دقیقه ۵۵ برای لاسک و جسی لینگارد در دقیقه ۵۷ و آنتونی مارسیال در دقیقه ۸۸ برای من یونایتد به ثمر رساندند.

به این ترتیب منچستریونایتد با احتساب نتیجه بازی رفت، در مجموع با برتری ۷ بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، جایی که باید با تیم کپنهاگن دانمارک روبه‌رو شود که در بازی چهارشنبه شب تیم استانبول‌باشاک‌شهیر ترکیه را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۳ بر یک راهی مرحله بعد شد.

شاختار هم دیگر تیمی بود که چهارشنبه شب جواز صعود گرفت. نماینده اوکراین که در بازی برگشت خود مقابل ولفسبورگ میزبان نماینده آلمان بود با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و در مجموع با برتری ۵ بر یک به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. شاختار در مرحله بعدی باید با برنده مصاف بازل سوئیس و اینتراخت فرانکفورت روبه‌رو شود.

رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب با چهار بازی دیگر دنبال می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

سویا – رم، ساعت ۲۱:۲۵

لورکوزن – رنجرز، ساعت ۲۱:۲۵

ولورهمپتون – المپیاکوس، ساعت ۲۳:۳۰

بازل – اینتراخت فرانکفورت، ساعت ۲۳:۳۰

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *