لیگ قهرمانان اروپا| یوونتوس ۲ – لیون یک

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در دومین دیدار از اولین شب از رقابت‌های معوقه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا جمعه شب تیم‌ یوونتوس مهمان خود را ۲ بر یک شکست داد، اما؛ بخاطر گل زده کمتر در خانه حریف حذف شد.

تیم فوتبال یوونتوس که در بازی رفت نتیجه را یک بر صفر، در خانه لیون واگذار کرده بود، اما این‌بار مهمان فرانسوی خود را با نتیجه ۲ بر یک، در ورزشگاه آلیانتس تورین در هم کوبید و در مجموع دو بازی ۲ ـ ۲ مساوی کرد. اما با توجه به باخت یک بر صفر یوونتوس در بازی رفت این تیم به خاطر گل زده کمتر در خانه حریف حذف شد.

در دقیقه ۱۲ بازی ممفیس دپای با یک پنالتی چیپ لیون را یک گل جلو انداخت. اما در پنالتی دیگر، این کریستیانو رونالدو بود که یوونتوس را در سه دقیقه مانده به پایان بازی صاحب گل تساوی ساخت و گل پیروزی بخش این تیم را هم خود رونالدو در  دقیقه ۵۸ به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۲ بر یک خاتمه پیدا کند.  

این اولین باخت یوونتوس از فصل ۱۶-۲۰۱۵ تا بحال بشمار می‌رود و همچنین اولین حذف این تیم در لیگ قهرمانان اروپا توسط یک حریف فرانسوی است.

در دومین شب از بازی‌های معوقه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب، ناپولی میهمان بارسلونا و همچنان بایرن مونیخ  نیز میزبان چلسی خواهد بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *