انتقاد شهروندان از بلند بودن کرایه وسایط نقلیه درپایتخت

همزمان با شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدن شهرها کرایه وسایط ترانسپورتی نیز افزایش یافت.

حالا اما شهروندان کابل از بلند بودن کرایه شکایت دارند، آنها مدعی اند با آنکه قرنطینه برداشته شده است اما کرایه وسایط نقلیه هنوز هم به حالت قبلی خود باقی مانده است.

در همین حال شماری از راننده ها در پایتخت مشکلات مردم را تایید می کنند اما می گویند، اخاذی پولیس ترافیک ومسدود بودن جاده ها سبب شده تا آنان پول بیشتر از مردم مطالبه کنند.

همزمان با گسترش ویروس کرونا در کشور، کرایه وسایط نقلیه در شهر کابل نیز افزایش یافت و قرار شد در بدل افزایش کرایه مسافرین کمتری سوار موتر شوند.

حالا با آنکه قرنطین بر طرف شده اما کرایه به همان میزان باقی مانده است. پایتخت نشینان هم برای اینکه زودتر به مقصد برسند ناچارند این پول را پرداخت کنند.

در سوی دیگر این ماجرا رانندگان قرار دارند. آنها با مردم همنوا هستند اما می گویند، اخاذی پولیس ترافیک، نوبتی شدن مسافر بری و مسدود بودن جاده ها سبب شده که در مقدار کرایه تغییر نیاورند.

این تنها بلند بودن کرایه نیست که طاقت مردم را طاق کرده است. مسدود بودن جاده ها مشکل دیگری است که گریبانگیر پایتخت نیشینان شده است. طوری که برای گذشتن از یک مسیر چند صد متری، ساعت ها باید  انتظار بکشند.

با این حال خواستیم این مشکلات شهروندان  را با ریاست ترافیک کابل شریک بسازیم اما پس از تماس های مکرر مسئولین این ریاست حاضر به پاسخ دهی نشدند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *