واکنش تند شیخ عیسی قاسم، به عادی ‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی

شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی بحرین، به عملکرد دولت بحرین در برقراری و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس، واکنش نشان داد و این کار را سرسپردگی به امریکا و اسرائیل و راهی برای سلطه‌گری بیشتر حکام این کشور دانست.

ایشان ضمن محکوم کردن این اقدام از سوی رژیم این کشور، آنرا اقدامس شوم قلمداد کردند. وی در بیانیه‌ای گفت: «همه رژیم‌های حاکم عربی که برای سازش با دشمن صهیونیستی اقدام کرده و یا می‌‌کنند به خوبی می‌‌دانند که این سازش برخلاف خواست شرع الهی و بر خلاف اراده ملت‌‌های امت اسلامی بوده و برآورده ساختن خواست امریکا و اسرائیل و همسویی با اراده آنها است، و این در حالی است که از زیان‌‌های بسیار این اقدامات برای این امت و همچنین از دشمنی اسرائیل و امریکا با امت مطلع هستند».

در پایان این بیانیه آمده است: «دیروز امارات و امروز بحرین و فردا کشور سوم و چهارم در باتلاق سازش با دشمن صهیونیستی و گناه بزرگ آن افتاده و می‌‌افتند، دلیل این شکاف بسیار عظیم بین حاکمان و مردم در تفکر، روحیه، اهداف و منافع است».

این در حالی است که چندی پیش کشور امارت متحده عربی با عادی سازی روابط با اسرائیل به عنوان اولین کشور عربی در منطقه، با میانجی‌گری امریکا به این خواست اسرائیل جواب مثبت داد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *