لالیگا| بُرد رئال بتیس و والنسیا، تساوی وایادولید و ویارئال در برابر حریفان

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در ادامه بازی‌های هفته اول فصل ۲۱-۲۰۲۰ لالیگای اسپانیا، شام روز یکشنبه (۲۳ سنبله) دو تیم‌ رئال بتیس و آلاوس در ورزشگاه مندیسوروسا به مصاف هم رفتند که در نهایت این رئال بتیس بود که با گل زیبای کریستیان تلو در دقیقه ۴+۹۰ این بازی را به سود خود خاتمه داد.

در دیگر بازی شب گذشته، دو تیم فوتبال وایادولید و رئال سوسیه‌داد به تساوی یک ـ یک رضایت دادند. گل‌های این بازی را میچل هررو در دقیقه ۳۹ بازی برای وایادولید و روبرتو لوپس در دقیقه ۶۰ برای سوسیه‌داد، به ثمر رساندند.

در ادامه هم دو تیم ویارئال و اوئسکا در ورزشگاه سرامیکا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک – یک خاتمه یافت. پابلو مافئو در دقیقه ۴۲ گل اول را برای تیم اوئسکا زد و جرارد مورنو در دقیقه ۶۸ از روی نقطه پنالتی کار را برای ویارئال به تساوی کشاند.

و در بازی‌ آخرین شب گذشته از هفته نخست لالیگا، تیم‌ فوتبال والنسیا در ورزشگاه مستایا میزبان رقیب همشهری خود لوانته بود و در پایان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.گابریل پائولیستا در دقیقه ۱۲، ماکسیمیلیانو گومس گونسالس در دقیقه ۳۹ و مانو وایخو دو بار در دقایق ۷۵ و ۴+۹۰ برای والنسیا گلزنی کردند و در دقایق یک و ۳۶ خوسه لوئیس مورالس دو گل لوانته را به ثمر رساند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *