«لوکلاسیک» به سبک اخراجی‌ها! جشنواره کارت‌های سرخ و زرد

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در ادامه دیدارهای هفته سوم لوشامپیونه (لیگ فوتبال فرانسه)، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و مارسی، در یک رقابت دِربی به نام  «لوکلاسیک» که در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به نفع مارسی، زمین را ترک کردند.

اگر چه در این بازی ستاره پاریسی‌ها یعنی نیمار در ترکیب این تیم بازی کرد، اما؛ تک گل بازی را فلوریان تاوین در دقیقه ۳۱ به ثمر رساند و دومین شکست ژرمن‌ها در این فصل رقم خورد.

اما در دقایق پایانی بازی در درگیری که میان بازیکنان این دو تیم رخ داد، ۵ نفر اخراج شدند. درگیریی که از برخورد لئاندرو پاردس با داریو بندتو، از مارسی شروع شد و خیلی زود به زد‌و‌خورد بین دیگر بازیکنان انجامید، باعث شد که علاوه بر خود پاردس، لاوین کورزاوا و نیمار از پاری‌سن‌ژرمن‌ کارت سرخ گرفته و در سمت مقابل هم جردن آماوی و داریو بندتو اخراج شوند.

حالا این ۵ اخراجی، حداقل در بازی بعدی تیم‌شان در زمین نخواهند بود. پاری‌سن‌ژرمن نیمار، بندتو و پاردس را به دلیل اخراج در دیدار شب گذشته و کیلور ناواس، کیلیان امباپه، مارکینیوس و مائورو ایکاردی را هم به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نخواهد داشت.

پاریسی‌ها که هفته اول رقابت‌ها به دلیل شرکت در لیگ اروپا بازی نداشتند در هفته دوم ابتدا به لانس و حالا به رقیب دیرینه خود یعنی مارسی باختند.

تیم مارسی هم با دومین برد خود در مقابل ژرمن‌ها با شش امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد.

در این دیدار عجیب و جنجالی، داور مسابقه ۱۴ بار از کارت زرد نیز استفاده کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *