ستاد انتخاباتی بایدن تی‌شرت”خفه می‌شوی مرد” را روانه بازار کرد

بعد از آن که جو بایدن در بخشی از اولین مناظره انتخاباتی خود با دونالد ترامپ در اوایل صبح امروز چهارشنبه به ترامپ به خاطر پریدن در میانه صحبت‌هایش گفت “خفه می‌شوی مرد؟” کمپاین انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات شروع به فروختن تی‌شرت‌های تبلیغاتی حاوی این جمله کرده است.

به نقل از پایگاه هیل، فروشگاه وابسته به کمپاین بایدن این تی‌شرت‌ها که روی آنها جمله مذکور همراه با تصویر یک دونالد ترامپ ناراحت کار شده را در حالی که مناظره اول در سه شنبه شب به وقت آمریکا در جریان بود شروع به فروختن کرد. قیمتی که کمپاین این معاون رئیس جمهور سابق آمریکا برای این تی‌شرت‌ها تعیین کرده ۳۰-۳۳ دالر است.

دونالد ترامپ در جریان اولین مناظره انتخاباتی با جو بایدن دموکرات چندین بار به میانه صحبت‌های او پرید و رقیب دموکرات او نیز این تاکتیک را چند بار علیه ترامپ متقابلا به کار برد. در این مناظره یک ساعت و نیمه لحظات پرتنشی نیز به وجود آمد که طی آنها نامزدها مکررا میان گپ‌های هم حرف می‌زدند یا به دنبال قطع زمان صحبت طرف رقیب بودند.

فروختن تی‌شرت همراه با جملات به یادماندنی از یک مناظره، اقدامی بود که سناتور کامالا هریس، نامزد فعلی معاونت بایدن برای ریاست جمهوری در زمان رقابت مقدماتی دموکرات‌ها و بعد از مناظره با این معاون رئیس جمهور سابق استفاده کرد.

هریس و بایدن در مناظره ژوئن ۲۰۱۹ با یکدگیر بر سر یکی از مسائل مورد اختلاف‌شان درگیری پیدا کردند، آن لحظه تبدیل به پربیننده‌ترین لحظه آن مناظره شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *