لیگ ملت‌های اروپا| انگلیس ۲ بر یک بلژیک را شکست داد / نروژ با هتریک هالند صدرنشین شد

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در ادامه دیدارهای هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، یکشنبه شب (۲۰ میزان) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن، تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و بلژیک در دیداری نفس‌گیر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم انگلیس با نتیجه ۲ بر یک پیروز میدان شد.

اولین گل بلژیک از روی نقطه پنالتی توسط روملو لوکاکو در دقیقه ۱۶ و به تعقیب آن در دقیقه ۳۹، از روی نقطه پنالتی مارکوس رشفورد گل تساوی را برای انگلستان به ثمر رساند و در نهایت میسون مونت در دقیقه ۶۵، با زدن گل پایانی این بازی را قاطعانه به سود انگلیس خاتمه داد.

با کسب این نتیجه انگلستان ۷ امتیازی شد و به صدر جدول صعود گروه ۲ لیگ A کرد و تیم بلژیک هم ۶ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول ایستاد.

در بازی‌های همزمان دیگر، تساوی بدون گل حاصل رقابت دو تیم بوسنی‌ ـ هرزگوین و هالند بود و در جدول گروه اول لیگ A بوسنی با دو امتیاز در انتهای جدول و هالند هم با ۴ امتیاز نتوانست صدر جدول را تصاحب کند.

در دیگر رقابت همزمان تیم کرواسی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم سوئد گذشت و با کسب سه امتیاز فعلاً در جایگاه سوم جدول ایستاده است و تیم سوئد هم بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.

تیم ملی نروژ از گروه اول لیگ B با ۴ گل تیم ملی رومانی را از پیش روی برداشت. این پیروزی با هتریک، ارلینگ هالند در دقایق ۱۳، ۶۴ و ۷۷ و گل زیبای الکساندر سورلوس باعث صعود نروژ به صدر جدول این گروه شد و رومانی هم در رده دوم جدول ایستاد.

بیشتر بدانید لیگ ملت‌‌های اروپا| روز تساوی برای ایرلند و ولز

در گروه چهارم از لیگ B هم فنلاند با ۲ گل مقابل بلغارستان پیروز شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد. بلغارستان هم در قعر جدول باقی ماند. در گروه چهارم از لیگ C دیدار لیتوانی با بلاروس به تساوی ۲ ـ ۲ انجامید. در گروه دوم از لیگ C هم ارمنستان مقابل گرجستان به تساوی ۲ ـ ۲ و استونی برابر مقدونیه به تساوی ۳ ـ ۳ رسید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *