لیگ قهرمانان اروپا| شبی پر از گل، برای بارسلونا، منچستر، لاتزیو و لایپزیگ

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در ادامه دیدارهای اولین شب از فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب (۲۹ میزان) شش بازی در گروه‌های E، F، G و H برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های فوتبال بارسلونا، لاتزیو، منچستریونایتد و لایپزیگ در مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

در گروه G تیم بارسلونا میزبان تیم فرنس واروش از مجارستان را با نتیجه ۵ بر یک در هم کوبید.

در دقیقه ۲۷ لیونل مسی (پنالتی)، آنسو فاتی در دقیقه ۴۲، فیلیپه کوتینیو در دقیقه ۵۲، پِدری در دقیقه ۸۲ و عثمان دمبله در دقیقه ۸۹ برای بارسلونا گلزنی کردند و ایگو خاراتین در دقیقه ۷۰، (پنالتی) تک گل فرنس واروش را وارد دروازه بارسا کرد.

در ادامه جرارد پیکه مدافع بارسلونا در دقیقه ۶۸ با دریافت کارت سرخ، مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

در دیگر بازی مهم که در گروه H برگزار شد، در ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس شهر پاریس، تیم فوتبال منچستریونایتد با نتیجه ۲ بر یک پاری‌سن‌ژرمن را مقلوب ساخت و صاحب سه امتیاز این بازی شد.

در دقیقه ۲۳، برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی اولین گل منچستر در این بازی را وارد دروازه حریف کرد، اما در اشتباهی عجیب آنتونی مارسیال مهاجم این تیم در دقیقه ۵۵، باضربه سر، یک گل به خودی را به نفع پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند و در نهایت مارکوس رشفورد با یک شوت در دقیقه ۸۷ گل سوم یونایتد را زد.

در دیگر بازی این گروه تیم لایپزیگ آلمان با نتیجه ۲ بر صفر میهمانش استانبول باشاک شهیر ترکیه را شکست داد. آنجلینو در دقایق ۱۶ و ۲۰ هر دو گل این بازی را به ثمر رساند.

همچنین در گروه E‌ تیم‌های فوتبال چلسی و سویا در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 در دیگر بازی این گروه هم رن فرانسه در خانه خود مقابل تیم کراسنودار روسیه به تساوی یک – یک رضایت داد.

در گروه F‌ مسابقات هم یک بازی دیگر برگزار شد که در آن تیم فوتبال لاتزیو در شهر رم میهمان آلمانی‌اش بوروسیا دورتموند را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

چیرو ایموبیله در دقیقه ۶، ماروین هیتس در دقیقه ۲۳ (گل به خودی) و ژان دانیل آکپا در دقیقه ۷۶ سه گل لاتزیو را به ثمر رساندند و تنها گل دورتموند هم در دقیقه ۷۱ توسط ارلینگ هالند رقم خورد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *