لالیگا| فتح ال‌کلاسیکو با ۳ گل، توسط رئال مادرید در نوکمپ

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در ادامه فصل اول رقابت‌های فوتبال لیگ برتر اسپانیا لالیگا، شنبه شب (۳ عقرب) تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در دوئل سنتی یا ال‌کلاسیکو در ورزشگاه بدون تماشاگر نوکمپ شهر بارسلون به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود رئال مادرید قهرمان فصل گذشته لالیگا به پایان رسید.

گل اول برای رئال مادرید توسط فدریکو واالورده در دقیقه ۵ و سه دقیقه بعد از آن فاتی در دقیقه ۸ گل تساوی را برای بارسا به ثمر رساند. گل زیبای آنسو فاتی به رئال مادرید، ۴۰۰ اُمین گل تیم پرستاره بارسلونا در الکلاسیکو نیز بود.

در دقیقه ۲۴ واکنش فوق‌العاده تیبو کورتوآ سنگربان رئال، مانع از گلزنی لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا شد و در دقیقه ۲۸ در برخورد مسی و کاسمیرو در محوطه جریمه رئال مادرید و پس از بازبینی توسط کمک داور VAR و نظر داور بازی هیچ خطایی انجام نشده بود و در نتیجه پنالتی هم صورت نگرفت و تا پایان نیمه اول نتیجه یک ـ یک پا برجا بود.

با آغاز نیمه دوم، گل دوم برای رئال در دقیقه ۶۳ از روی نقطه پنالتی توسط سرجیو راموس زده شد و در نهایت گل پیروزی بخش رئال مادرید در دقیقه ۹۰ بازی با ضربه زیبای مودریچ وارد دروازه بارسا شد و این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید.

با کسب این نتیجه ۳ پیروزی و ۳ تساوی، زیدان به اولین سرمربی تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شد که در ۶ دوره الکلاسیکو در نیوکمپ شکست نخورده است. گفتنی است این دیدار ۲۴۵ امین مصاف تاریخ تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید نیز بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *