سری A ایتالیا| تساوی کالیاری و اسپتزیا / شکست رُم از ناپولی با ۴ گل

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در چارچوب هفته نهم سری A ایتالیا، یک‌شنبه شب (۹ قوس) تیم فوتبال کالیاری میزبان تیم اسپتزیا بود که این بازی با تساوی ۲ ـ ۲ و تقسیم امتیاز بازی خاتمه یافت.

کوارتسین گیاسی در دقیقه ۳۶ برای اسپتزیا و سپس ژوائو پدرو در دقیقه ۵۲ و لئوناردو پاوولتی در دقیقه ۵۹ برای کالیاری و در نهایت امبالا انزولا در دقیقه ۴+۹۰ از روی نقطه پنالتی، گل تساوی را برای اسپتزیا به ثمر رساند.

کالیاری با ۱۱ امتیاز در رتبه یازدهم و اسپتزیا با ۱۰ امتیاز، در جایگاه چهاردهم جدول سری A قرار دارند.

و در رقابتی‌ دیگر، تیم‌های فوتبال ناپولی و رُم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش با نتیجه ۴ بر صفر به سود ناپولی زمین بازی را ترک کردند.

لورنزو اینسینه در دقیقه ۳۱، فابیان رویس پنیا در دقیقه ۶۴، دریس مرتنس در دقیقه ۸۱ و متئو پولیتانو در دقیقه ۸۷ برای شاگردان جنارو گتوسو گلزنی کردند تا آنها با ۱۷ امتیاز و ضمن سبقت از رُم، به رتبه پنجم جدول سری A صعود کنند.

تیم رُم هم با این شکست، با ۱۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به یوونتوس و ناپولی، به رده ششم جدول سقوط کرد.

در این مسابقه که نخستین دیدار ناپولی در سری A پس از درگذشت دیه‌گو آرماندو مارادونا به شمار می‌رفت، به اسطوره فوتبال آرژانتین ادای احترام شد. بازیکنان ناپولی برای پاسداشت یاد مارادونا با پیراهن‌های شبیه به پیراهن آرژانتین وارد میدان شدند. همچنین اینسینیه پیش از مسابقه، دسته گلی در نزدیکی تصویر مارادونا گذاشت و پس از گلزنی، پیراهن منقش به نام مارادونا را به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *