لالیگا| تساوی سوسیه‌داد و ویارئال در برابر حریفان / پیروزی رئال بتیس

به گزارش بخش ورزشی تمدن، روز سوم از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا، یکشنبه شب (۱۶ قوس) با تساوی بدون گل تیم‌های آلاوس و رئال سوسیه‌داد به پایان رسید.

با اخراج آندرس باتالیا در دقیقه ۶۱ از زمین مسابقه آلاوس بیشتر از ۳۰ دقیقه از بازی را ۱۰ نفره ادامه داد.

با کسب این نتیجه سوسیه‌داد با ۲۵ امتیاز، در جایگاه دوم جدول باقی ماند و آلاوس هم با ۱۴ امتیاز، همچنان در رده یازدهم جدول مسابقات ایستاده است.

در دیگر رقابت شب گذشته تیم‌های فوتبال ویارئال و الچه در ورزشگاه سرامیکا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی صفر – صفر به پایان رسید.

شاگردان اونای امری با این یک امتیاز، ۲۱ امتیازی شدند و به جایگاه سوم جدول لالیگا صعود کردند. رئال مادرید هم با یک پله سقوط، به رتبه چهارم جدول سقوط کرد. الچه هم با ۱۴ امتیاز به رده دهم رسید.

و اما در مصاف تیم‌های اوساسونا و رئال بتیس این تیم بتیس بود که با نتیجه ۲ بر صفر در خانه رقیبش فاتح میدان شد و سه امتیاز بازی را کسب کرد.

بورخا ایگلسیاس در دقیقه ۷۶ و خوان میراندا در دقیقه ۱+۹۰ برای شاگردان مانوئل پیگرینی گلزنی کردند. بتیس با این پیروزی، ۱۵ امتیازی شد و با صعودی ۸ پله‌ای، جای بارسلونا را در رتبه هشتم جدول لالیگا گرفت. اوساسونا هم در جایگاه هجدهم جدول باقی ماند.

جدول کلی لالیگا به شرح زیر است:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *