لیگ برتر انگلیس| توقف آرسنال / پیروزی اورتون و لیدزیونایتد

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در دومین شب از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، چهارشنبه شب (۲۶ قوس) ۳ دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال آرسنال در خانه مقابل ساوتهمپتون به تساوی یک – یک رضایت داد.

 تئو ولکات، در دقیقه ۱۸ این بازی نخستین گل را برای ساوتهمپتون به ثمر رساند و پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه ۵۲ گل تساوی را برای توپچی‌ها زد. آرسنال از دقیقه ۶۲ این بازی با اخراج گابریل ۱۰ نفره به کارش ادامه داد.

با این نتیجه آرسنال با ۱۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت و در این فصل تنها ۴ بُرد داشته، هفت بار متحمل شکست شده و دو بار هم مساوی کرده است.

 ساوتهمپتون اما در ادامه کسب نتایج خوب خود ۲۴ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی شب گذشته تیم فوتبال اورتون موفق شد میزبان خود لسترسیتی را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

ریچارلیسون در دقیقه ۲۱ و میسون هولگیت در دقیقه ۷۲ گل‌های تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی را به ثمر رساندند. با این نتیجه اورتون با هفت بُرد، ۲۳ امتیازی شد تا به رده پنجم صعود کند. لسترسیتی هم با قبول پنجمین باختش ۲۴ امتیازی ماند و به رده چهارم جدول سقوط کرد.

در پرگل‌ترین بازی‌ اما تیم فوتبال لیدزیونایتد میهمان خود نیوکاسل را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد. بمفورد در دقیقه ۳۵، رودریگو در دقیقه ۶۱، استوارد دالاس در دقیقه ۷۷، آلیوسکی در دقیقه ۸۵ و هریسون در دقیقه ۸۸ برای لیدز گل زدند و جف هندریک در دقیقه ۲۶ و کاریان کلارک در دقیقه ۶۵ گل‌های نیوکاسل را به ثمر رساندند.

لیدز با پنجمین بُرد خود ۱۷ امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول صعود کرد و جای نیوکاسل را گرفت، نیوکاسل هم با قبول پنجمین شکست‌ش ۱۷ امتیازی ماند و به رده چهاردهم سقوط کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *