لیگ برتر انگلیس| غلبه آرسنال با یک گل بر برایتون/۵ گل لیدز در برابر وست‌برومویچ

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در دومین شب از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، سه‌شنبه شب (۹ جدی) چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال آرسنال با یک گل برایتون را در خانه‌ی خودش مغلوب کرد. الکساندر لاکازت در دقیقه ۶۶ تنها گل این بازی را وارد دروازه برایتون کرد.

با کسب این نتیجه آرسنال ۲۰ امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول رسید. برایتون هم با ۱۳ امتیاز همچنان در رده هفدهم جدول باقی ماند.

در دیگر بازی مهم شب گذشته تیم فوتبال لیدزیونایتد میزبان خود وست‌برومویچ  را با نتیجه ۵ بر صفر در هم کوبید. رومین سوایرز در دقیقه ۹ (گل به خودی)، ازگیان آلیوسکی در دقیقه ۳۱، جک هریسون در دقیقه ۳۶، رودریگو در دقیقه ۴۰ و رافینیا در دقیقه ۷۲ گل‌های تیم تحت هدایت مارچلو بیلسا را به ثمر رساندند.

این هفتمین پیروزی لیدز در این فصل بود و با کسب ۲۳ امتیاز ،به رده یازدهم جدول صعود کرد و وست‌برومویچ هم با قبول دهمین شکست خود، ۸ امتیازی شد و در رده نوزدهم باقی ماند.

تساوی بدون گل ساوتهمپتون در خانه مقابل وستهام و غلبه برنلی با یک گل بر میهمان خود تیم شفیلدیونایتد نتایج کسب شده در سایر بازی‌های دومین شب از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *