قوت گرفتن اخبار جدایی راموس از باشگاه رئال مادرید

به گزارش بخش ورزشی تمدن، هواداران باشگاه رئال مادرید این روزها درگیر تحولات عجیب باشگاه مورد علاقه خود بر سر جدایی احتمالی کاپیتان متعصب و محبوب‌شان سرخیو راموس هستند.

از آنجایی که مذاکرات بر سر تمدید قرار داد این ستاره کهکشانی‌ها با باشگاه رئال، به نتیجه مطلوب دو طرف ختم نشده است، زمزه‌ها از پیوستن احتمالی این بازیکن به یکی از سه تیم پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و منچستریونایتد قوت گرفته است.

بر طبق گزارش‌ها مدیران باشگاه رئال مادرید به راموس پیشنهاد تمدید دو ساله قرارداد به شرط کاهش ۱۰ درصدی دستمزد را داده بودند که گویا راموس این پیشنهاد را نپذیرفته است.

این در حالی است که راموس یکی از بازیکنان رئال مادرید بود که در ماه فبروری برای کمک به باشگاه برای خروج از بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا حاضر شدند دستمزد خود را بین ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش دهند.

به تازگی اوندا سِرو یک رادیو اسپانیایی خبری را منتشر کرد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با پیشنهاد دستمزد ۱۵ میلیون یورو برای یک دوره سه ساله، راموس، ۳۴ ساله را کاندید قرار داده است و خواستار به خدمت گرفتن وی می‌باشد.

سرخیو راموس که قرارداد کنونی‌اش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تاکنون به رئال مادرید برای کسب ۲۲ جام مختلف از جمله ۵ قهرمانی در لالیگا، ۲ قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

او که در سال ۲۰۰۵ از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد تاکنون در ۶۶۸ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۰۰ گل هم برای کهکشانی‌ها، به ثمر رسانده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *