یک جلسه محرومیت برای، لوکاکو و زلاتان

به گزارش بخش ورزشی تمدن، رفتار غیر ورزشی و درگیری لفظی شدید میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو در بازی اینتر مقابل میلان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، که به برتری ۲ بر یک اینتر انجامید، منجر به جریمه محرومیت از یک بازی برای این دو بازیکن شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا در مورد این بازی که سه شنبه برگزار شد بنا به گزارش داور این بازی “پائولو والری”، درگیری لفظی شدید این دو بازیکن را رفتار غیر ورزشی تشخیص داد و لوکالو، مهاجم اینتر را به یک جلسه محرومیت از رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، (دیدار رفت اینتر در مقابل یوونتوس) محکوم کرد.

بر اساس این حکم زلاتاتن ابراهیموویچ ۳۹ ساله نیز با یک جلسه محرومیت روبرو شد که با محرومیت یک جلسه‌ای بخاطر اخراج از همان بازی، دو بازی برای تیمش را از دست خواهد داد.

“گاتزتا دلو اسپورت” نشریه چاپ ایتالیا، مدعی شد که در گزارش داور این بازی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، اشاره‌ای به الفاظ رکیک گفته شده میان این دو بازیکن نشده است، که در صورت پیگیری جدی این فدراسیون ممکن است محرومیت بیشتری را برای آنها در نظر گرفته شود.

این در حالی است که روملو لوکاکو با ۲۷ سال سن، با آمار ۱۸ گل و ۳ پاس منجر به گل در ۲۵ بازی، سرآمد گلزنان این فصل اینتر است و در مقابل، زلاتان ابراهیموویچ ۳۹ ساله با ۱۴ گل در ۱۵ بازی و دو پاس گل، برترین گلزن میلان به شمار می‌رود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *