لالیگا| تساوی سوسیه‌داد در مقابل ویارئال / پیروزی والنسیا و سویا در برابر حریفان

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ویکم لالیگای اسپانیا، شنبه شب (۱۱ دلو) تیم‌های فوتبال ویارئال و رئال سوسیه‌داد در یک بازی دیدنی با تساوی یک – یک زمین بازی را ترک کردند.

دانیل پارخو در دقیقه ۳ برای ویارئال و الکساندر ایساک در دقیقه ۳+۹۰، گل تساوی را برای رئال سوسیه‌داد به ثمر رساند.

شاگردان اونای امری در ویارئال با این تساوی، جایگاه خود را در رده پنجم جدول مستحکم‌تر کردند و سوسیه‌داد هم با ۳۲ امتیاز در رتبه ششم جدول باقی ماند.

الچه ۰ ـ ۱ والنسیا

و در ادامه رقابت‌های شب گذشته در ورزشگاه مستایا، دو تیم الچه و والنسیا به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم والنسیا بود که با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

دنیل واس در دقیقه ۲۲، تنها گل این مسابقه را وارد دروازه الچه کرد، همچنان والنسیا در دقیقه ۳۴ صاحب یک ضربه پنالتی شد که کارلوس سولر آن را از دست داد.

والنسیا با این پیروزی، ۲۳ امتیازی شد و به جایگاه سیزدهم جدول لالیگا صعود کرد و الچه نیز با ۱۷ امتیاز در رده نوزدهم جدول رقابت‌ها ماندگار شد.

سویا ۲ ـ ۰  ایبار

در دیداری دیگر از همین هفته، شب گذشته تیم فوتبال سویا میزبانش ایبار را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. لوکاس اوکامپوس در دقیقه ۲۸ از روی نقطه پنالتی و خوان جردن در دقیقه ۵۵ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

سویا با دوازده بُرد در ۲۰ بازی این فصل از لالیگا ۳۹ امتیازی شود و با سبقت گرفتن از بارسلونا به در رده سوم  جدول لالیگا صعود کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *