در بیست‌و‌چهار ساعت گذشته ۲۲ مورد ابتلای جدید به کرونا در کشور به ثبت رسید

وزارت صحت عامه‌ی کشور امروز ‌سهشـنبه (۲۸ دلو) اعلام کرد که در شبانه‌روز گذشته، از میان ۱۴۷۲ نمونه‌ی مشکوک به ویروس کرونا که در لابراتوارهای این وزارت تست شده، نتایج آزمایش ۲۲ مورد آن مثبت تشخیص داده شده است.

به این ترتیب، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۵۵ هزار و ۵۴۰ نفر افزایش یافته است.

در همین مدت زمان، ۸۱ فرد مبتلا به کرونا بهبود یافته‌اند و شمار بهبودیافتگان این ویروس در کشور به ۴۸ هزار و ۵۱۴ نفر رسیده است.

همچنان در ۲۴ ساعت گذشته، هیچ مورد فوت ناشی از کرونا گزارش نشده است و شمار قربانیان این ویروس در عدد ۲ ‌هزار و ۴۲۸ نفر، ثابت باقی مانده است.

بر طبق آمارها، تا اکنون ۱۰۹,۷۵۱,۱۱۷ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا گشته‌اند و از این میان ۲,۴۲۰,۶۱۶ نفر قربانی این ویروس و ۸۴,۳۱۰,۹۰۴ نفر هم صحت‌یاب شدند.

امریکا با ۲۸,۳۱۷,۷۰۳ نفر مبتلا و ۴۹۸,۲۰۳ نفر قربانی در صدر جدول کشورهای با بالاترین میزان مبتلایان در جهان قرار دارد و پس از این کشور، هندوستان با ۱۰,۹۲۵,۷۱۰ مبتلا و با ۱۵۵,۸۴۰ نفر قربانی در مقام دوم جای گرفته است.

در این میان کشور روسیه با ۴۵۹ نفر، مکزیکو با ۴۵۰ نفر، اندونزیا با ۲۲۹ نفر و لهستان با ۱۹۶ نفر قربانی در طول یک‌ شبانه‌روز، بالاترین میزان مرگ‌ومیر روزانه را در میان دیگر کشورهای جهان به خود اختصاص داده‌اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *