لیگ قهرمانان اروپا| رئال مادرید و منچسترسیتی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در اولین شب از هفته دوم دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب (۲۶ حوت) دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند.

در حساس‌ترین دیدار شب گذشته در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانوی شهر مادرید، تیم فوتبال رئال مادرید که میزبان آتالانتا بود موفق شد میهمان ایتالیایی خود را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد.

کریم بنزما در دقیقه ۳۴ با پاسی دقیق از لوکا مودریچ بر روی اشتباه اسپورتیلو دروازه‌بان تیم آتالانتا اولین گل را برای رئال مادرید به ثمر رساند و در ادامه سرخیو راموس در دقیقه ۶۰ با ضربه پنالتی گل دوم کهکشانی‌‌ها را به ثمر رساند و در نهایت مارکو آسنسیو بازیکن تعویضی کهکشانی‌ها گل سوم را در دقیقه ۸۴ وارد دروازه حریف کرد و آتلانتا هم با یک ضربه ایستگاهی زیبا توسط لوئیس موریل توانست یک گل از سه گل خورده را جبران کند و این بازی نهایتاً با نتیجه سه بر یک و در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با نتیجه ۴ بر یک به سود رئال مادرید خاتمه یافت و بدین ترتیب سومین نماینده ایتالیا هم از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

و اما در بازی همزمان تیم منچسترسیتی که میزبان تیم مونشن‌گلادباخ از آلمان در ورزشگاه فرانتس پوشکاش شهر بوداپست مجارستان، بود با ۲ گل از سد حریف خود گذشت و با نتیجه ۴ بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شد.

کوین دی‌بروینه در دقیقه ۱۲ و ایلکای گوندوگان در دقیقه ۱۸ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

در آخرین شب از بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب بایرن مونیخ میزبان لاتزیو و چلسی در لندن از اتلتیکومادرید پذیرایی خواهد کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *