لیگ قهرمانان اروپا| صعود مقتدرانه بایرن مونیخ با حذف آخرین نماینده سری آ

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در آخرین شب از دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب (۲۸ حوت) دو بازی همزمان برگزار شد که در دیدار اول، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن، مدافع عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها تیم لاتزیو را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشت و مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. 

روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۳۳ ( پنالتی) و اریک چوپو موتینگ در دقیقه ۷۳ برای بایرن و در ادامه مارکو پارولو در دقیقه ۸۲ یکی از گل‌‌های خورده را برای لاتزیو جبران کرد.

به این ترتیب بایرن مونیخ با شکست نماینده ایتالیا و در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۶ بر دو، لاتزیو را حذف و یک گام دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش نزدیک‌تر شد.

با حذف لاتزیو که چهارمین نماینده سری A در لیگ قهرمانان بود، ایتالیا دیگر هیچ نماینده‌ای در مرحله یک چهارم نهایی نخواهد داشت.

به این ترتیب چهره هر هشت تیم مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد که اسامی این تیم‌ها عبارتند از: بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن، لیورپول، پورتو، رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه برگزار می‌شود که در این مرحله امکان روبه‌رو شدن همه تیم‌ها با یکدیگر وجود دارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *