لیگ قهرمانان اروپا| صعود چلسی با حذف اتلتیکومادرید ۱۰ نفره

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در آخرین شب از دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب (۲۸ حوت) تیم فوتبال بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها تیم لاتزیو را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و صعود کرد، و در بازی همزمان، در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن تیم چلسی مقابل میهمان خود اتلتیکومادرید با نتیجه ۲ بر صفر پیروزی شد و این تیم نیز خود را به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها رساند.

گل‌های این بازی را حکیم زیاش در دقیقه ۳۴ و امرسون در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای چلسی به ثمر رساندند. ضمن اینکه اتلتیکومادرید از دقیقه ۸۱ با اخراج استفان ساویچ ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.

به این ترتیب چلسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر صفر اتلتیکومادرید، سومین نماینده لالیگا را از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف کرد و اکنون رئال مادرید تنها نماینده باقیمانده اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی به شمار می‌رود.

تیم‌های بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن، لیورپول، پورتو، رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی، هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند و بر اساس قرعه‌کشی روز جمعه (۲۹ حوت)،دیدارهای این مرحله را نیز پشت سر خواهند گذاشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *