بیانیه‌ی شورای اخوت اسلامی افغانستان، در رابطه به کشتار مکتب سیدالشهدا (ع)

بسم الله الرحمن الرحیم

(وَمَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا)

{سوره النساء ۹۳}

با نهایت تأسف وتأثر شدید، بار دیگر دست جنایت‌کاران وحشی و آدم‌کشان حرفه‌ای از آستین در آمده و در سلسله‌ی حمله به تجمعات و مراکز دینی و فرهنگی، اینک مکتب دخترانه‌ی سیدالشهدا (ع) در منطقه‌ی محروم ومظلوم پای کوه چهل‌دختران غرب کابل را مورد هدف دد‌منشانه قرار داده و ده‌ها دختر و معلم مسلمان روزه‌دار را به خاک و خون کشیده و صد‌ها خانواده را داغدار نموده و برای ساکنان محل و اطراف آن یکبار دیگر سایه‌ی شوم رعب و وحشت را گستراندند.

کشتن هر انسان بی‌گناه در هر دین و مذهبی جرم نابخشودنی و عظیم است؛ مخصوصاً کشتن اطفال و متعلمان و معلمان مشغول تعلیم و تعلم، که از جرایم بسیار بسیار سنگین و کاملاً برضد احکام ادیان آسمانی، مخصوصاً دین مقدس اسلام می‌باشد‌.

 ما این جنایت هولناک را با شدید‌ترین الفاظ محکوم نموده، برای شهداء بهشت برین و برای زخمیان صحت کامل و برای بازماندگان، جنت‌الفردوس از خدای عزیز استدعا داریم.

این جنایت هولناک از سویی یکبار دیگر عمق بی رحمی و وحشی‌گری عاملان آن را نشان داد و از جانب دیگر ضعف و یا بی‌توجهی نیروهای امنیتی حکومت را آشکار ساخت و نشان داد که تذکرات مکرر ما و سایر مجامع و مردم را نا‌دیده گرفته‌اند!.

والسلام علیکم و رحمت الله

شورای اخوت اسلامی افغانستان

۱۹/۲/۱۴۰۰

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *