لیگ قهرمانان اروپا| چلسی با شکست منچسترسیتی در بازی فاینل، برای دومین بار قهرمان شد

به گزارش بخش ورزشی تمدن، فاینل لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب (۸ جوزا)، در ورزشگاه دراگائوی پورتو، بین تیم‌های منچسترسیتی و چلسی برگزار شد که چلسی با پیروزی یک بر صفر در این فاینل تمام انگلیسی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

کای هاورتز در دقیقه ۴۳ تنها گل بازی را به سود چلسی وارد دروازه مدعی قهرمانی این فصل کرد و برای دومین بار پس از قهرمانی در سال ۲۰۱۲، کاپ قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر برد.

منچسترسیتی که پیش از این، جام قهرمانی لیگ برتر و جام اتحادیه انگلیس را بالای سر برده بود برای یک برد دیگر و کسب سه‌گانه وارد زمین شده بود، اما؛ در کمال ناباوری این بازی را باخت و در حسرت فتح مهمترین جام باشگاهی جهان ناکام شد.

از دیگر اتفاق‌های مهم این بازی می‌توان به دریافت کارت‌های زرد توسط ایلکای گوندوگان و گابریل ژسوس از من‌سیتی و آنتونیو رودیگر از چلسی توسط ماتئو لاهوس داور این مسابقه اشاره کرد.

در جریان این رقابت دیدنی تیاگو سیلوا در دقیقه ۳۹ آسیب دید و جای خود را به آندره‌آس کریستنسن داد و همچنین کوین دی‌بروینه در دقیقه ۵۹ پس از برخورد شدید با رودیگر، به شدت مصدوم شد و زمین را با چشمانی اشک‌بار ترک کرد تا ژسوس به جای او وارد زمین شود.

در دقیقه ۷۳ هم کریستین پولیشیچ در یک ضدحمله می‌توانست گل تساوی را وارد دروازه چلسی کند که این توپ هم با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت و این بازی با همین نتیجه خاتمه یافت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *