احتمال تمدید قراداد مسی برای حضور در بارسلونا تا ۲۰۲۳

به گزارش بخش ورزشی تمدن، به نقل از روزنامه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید؛ لیونل مسی، برنده ۶ توپ طلا در آستانه توافق با باشگاه بارسلونا برای تمدید دو ساله قراردادش است. طبق این گزارش؛ به نظر می‌رسد روابط مسی با باشگاه به نسبت تابستان گذشته بهبود یافته و او حالا قصد دارد با بستن قرار داد جدید تا سال ۲۰۲۳ به کاتالان‌ها متعهد بماند.

«آاِس» می‌نویسد؛ مدیران باشگاه بارسلونا در نقل‌وانتقالات تابستانی با جذب سرخیو آگوئرو و اریگ گارسیا به عنوان بازیکنان آزاد، لیونل را برای ادامه حضور در بارسا متقاعد کرده‌اند.

خوان لاپورتا که اخیراً به ریاست باشگاه بارسلونا رسید، یکی از وعده‌های در دوره انتخابات این باشگاه، این بود که در صورت انتخاب شدنش، مسی ۳۳ ساله را در نوکمپ نگه خواهد داشت و حالا به نظر می‌رسد وعده لاپورتا در حال عملی شدن است.

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تابستان گذشته تا یک قدمی جدایی از بارسلونا پیش رفت اما در نهایت به دلیل مخالفت مدیران این باشگاه و وجود بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی در قراردادش، تصمیم گرفت سال پایانی قراردادش را هم در این تیم بماند.

لیونل مسی تاکنون ۳۴ جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به ۱۰ قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

این مهاجم آرژانتینی که مورد توجه دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی قرار دارد، تاکنون در ۷۷۸ بازی برای بارسلونا به میدان رفته و ۶۷۲ گل به ثمر رسانده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *