یورو ۲۰۲۰| پیروزی ۱ بر صفر فنلاند در برابر دانمارک / شب اتفاق‌های بد برای اریکسن

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در دومین بازی از دومین شب مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، شنبه شب (۲۲ جوزا) تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و فنلاند در گروه B در ورزشگاه پارک شهر کپنهاگ به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر فنلاندی‌ها به پایان رسید.

این بازی در حالیکه تا دقیقه ۴۳ بدون نتیجه در جریان بود به یکباره با بی‌هوش شدن کریستین اریکسن هافبک سرشناس تیم ملی دانمارک متوقف شد. پزشکان ورزشگاه، اریکسن را که احتمالاً دچار ایست قلبی شده بود را توسط شوک الکتریکی احیا و سپس وی را به شفاخانه انتقال دادند.

در این بازی که کاملاً تحت الشعاع حادثه تلخ دقایق پایانی نیمه نخست یعنی بیهوش شدن کریستین اریکسن ستاره خط میانی تیم ملی دانمارک قرار گرفت، نهایتاً با تصمیم دوباره فیفا در ساعت ۸:۳۰ به وقت محلی دوباره از سر گرفته شد.

 پویانپالو در دقیقه ۶۰ با یک ضربه سر از فاصله‌ای نزدیک و به لطف اشتباه دفع ناقص کاسپر اشمایکل دروازه‌بان حریف، تنها گل مسابقه را به ثمر رساند. دانمارکی‌ها در دقیقه ۷۴ این بازی به لطف پنالتی که یوسف پولسن با زیرکی از آرایوری مدافع فنلاند گرفت، می‌توانستند بازی را به تساوی بکشانند اما هویبیرگ این پنالتی را به هدر داد.

به این ترتیب دانمارکی‌ها در حالی بازی نخست خود در یورو ۲۰۲۰ را در خانه واگذار کردند که عملکردی بهتر و موقعیت‌های به مراتب بیشتری برای گلزنی داشتند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *