یورو ۲۰۲۰| جمهوری چک و سوئیس صعود کردند

به گزارش بخش ورزشی تمدن، با پایان دیدارهای مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ در گروه‌های A، B،C و D، چهره دو تیم از چهار تیم سوم برتر مرحله گروهی که شانس صعود به مرحله حذفی را دارند مشخص شد.

یکی از این تیم‌ها جمهوری چک است که سه‌شنبه شب (۱ سرطان) در خانه تیم ملی انگلیس با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. با وجود این شکست چکی‌ها با ۴ امتیاز و تفاضل گل ۱+ به عنوان بهترین تیم در میان تیم‌های سوم مرحله گروهی (به جز تیم‌های سوم گروه‌های E و F) صعود کرد. چک بعد از انگلیس و کرواسی سومین تیم از گروه D است که به مرحله حذفی صعود می‌کند.

دومین تیم هم سوئیس تیم سوم گروه A بود که با ۴ امتیاز و تفاضل گل ۱-  صعود کرد. سوئیسی‌ها هم بعد از ایتالیا و ولز سومین تیم صعود کننده از گروه نخست رقابت‌ها هستند.

در میان ۴ تیم سوم دیگر پرتغال و اسپانیا به سبب اینکه هنوز سومین بازی‌شان را انجام نداده‌‌اند، نسبت به اوکراین و فنلاند که هر دو ۳ امتیازی هستند، شانس بیشتری برای صعود دارند (به فرض کسب امتیاز). اسپانیا در آخرین بازی‌اش به مصاف اسلواکی می‌رود و تیم ملی پرتغال هم برابر فرانسه قرار خواهد گرفت. هر دو بازی امشب برگزار خواهند شد. بازی اسپانیا و اسلواکی ۲۰:۳۰ و بازی تیم‌های پرتغال و فرانسه نیز ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهند شد.

جدول رده‌بندی تیم‌های سوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ تا پیش از برگزاری بازی‌های دور پایانی گروه‌های E و F به شرح زیر است:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *