یورو ۲۰۲۰| حذف فرانسه در ضربات پنالتی/ امباپه ناکام ماند

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در ششمین بازی از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، از ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه شب (۷ سرطان) در ورزشگاه ملی شهر بخارست کشور رومانی، تیم‌های ملی فرانسه و سوئیس به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی ۳ ـ ۳ در پایان وقت‌های معمول و اضافه در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود سوئیس به پایان رسید، تا در نهایت سوئیس به مرحله یک چهارم نهایی جام شانزدهم راه یابد.

در این بازی هریس سفروویچ در دقایق ۱۵ و ۸۱ و ماریو گاورانوویچ در دقیقه ۹۰ برای سوئیس و کریم بنزما در دقایق ۵۷ و ۵۹ و پل پوگبا در دقیقه ۷۵ برای فرانسه موفق به گلزنی شدند و در نهایت این بازی به وقت‌های اضافه و نهایتاً به ضربات پنالتی منجر شد.

در ضربات پنالتی برای سوئیس به ترتیب، گاورانوویچ،  فابین شار، مانوئل آکانجی، روبن وارگاس، ادمیر مهمدی همگی ضربات‌شان را به گل تبدیل کردند. در سمت مقابل برای فرانسه هم پل پوگبا، اولیویه ژیرو، مارکوس تورام، پرسنل کیمپمبه ضربات شان را به گل تبدیل کردند اما آخرین ضربه این تیم توسط کیلیان امباپه به هدر رفت و یان زومر با مهار ضربه او دومین مدعی قهرمانی یورو را حذف کرد.

امباپه ستاره پاری‌سن‌ژرمنی فرانسه، جامی کابوس‌وار را پشت سر گذاشت و دست خالی به خانه بازگشت؛ او نه تنها هیچ گلی در یورو ۲۰۲۰ به ثمر نرساند، بلکه با خراب کردن پنالتی سرنوشت‌ساز پنجم در این بازی موجب حذف فرانسه از جام شانزدهم شد

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *