کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱| بُرد شیرین برازیل ۱۰ نفره در مقابل شیلی

به گزارش بخش ورزشی تمدن، چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱) در کشور برازیل، بامداد امروز شنبه (۱۲ سرطان) با برگزاری دو دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتبال برازیل از ساعت ۴:۳۰ بامداد در ورزشگاه المپیکو نیلتون سانتوس به مصاف شیلی رفت و موفق شد به برتری یک بر صفر دست یابد.

برازیل درحالی با تک‌گل دقیقه ۴۶ لوکاس پاکیتا به برتری در این دیدار رسید و راهی دور بعد رقابت‌ها شد که از دقیقه ۴۸ در پی اخراج گابریل ژسوس ۱۰ نفره بازی ادامه می‌داد.

شاگردان تیته در مرحله بعد بامداد سه‌شنبه (۱۵ سرطان) باید به مصاف پرو بروند.

در دیداری دیگر از همین مرحله از ساعت ۱:۳۰ بامداد تیم‌های پرو و پاراگوئه در ورزشگاه المپیکو پدرو لودوویکو به مصاف هم رفتند که تقابل دو تیم در ۹۰ دقیقه به تساوی ۳ ـ ۳ انجامید و در ضربات پنالتی این شاگردان ریکاردو گارکا از پرو، بودند که به برتری ۴ بر ۳ رسیدند و راهی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها شدند.

در وقت‌های قانونی بازی گوستاوو گومس در دقیقه ۲۱ (گل به خودی)، جان‌لوکا لاپادولا (۴۰) و یوشیمار یوتون (۸۰) برای پرو گلزنی کردند و پاراگوئه نیز توسط گوستاوو گومس (۱۱)، جونیور آلونسو (۵۴) و گابریل آوالوس (۹۰) به گل رسید.

 همچنین گوستاوو گومس از پاراگوئه (در دقیقه ۳+۴۵) و آندره کاریو از پرو (در دقیقه ۸۵) از زمین بازی اخراج شدند. به این ترتیب پرو در مرحله بعد حریف برازیل میزبان شد.

در ادامه این رقابت‌ها فردا در مرحله یک‌چهارم نهایی دو دیدار دیگر به شرح زیر برگزار می‌شود:

اروگوئه – کلمبیا، ساعت ۲:۳۰ بامداد

آرژانتین – اکوادور، ساعت ۵:۳۰ بامداد

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *