کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱| حذف اروگوئه/ جدال کلمبیا و آرژانتین در نیمه‌نهایی

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی (کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱) در کشور برزیل، بامداد امروز یکشنبه (۱۳ سرطان) دو دیدار دیگر برگزار شد.

در دیدار اول از ساعت ۲:۳۰ بامداد در ورزشگاه ناسیونال برازیلیا دو تیم فوتبال اروگوئه و کلمبیا پس از ۹۰ دقیقه تلاش موفق به گلزنی نشدند و در ضربات پنالتی این کلمبیا بود که با نتیجه ۴ بر ۲ از سد حریف خود گذشت.

ادینسون کاوانی و لوئیس سوارس پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کردند، اما؛ خوسه ماریا گیمنس و ماتیاس وینیا، با هدر دادن ضربات پنالتی‌شان، شانس حضور تیم‌ اروگوئه در مرحله یک چهارم نهایی را از بین بردند.  

بدین ترتیب تیم کلمبیا به سرمربی‌گری “رینالدو روئدا” با صعود به دور بعد حریف آرژانتین شد.

در بازی دیگر که از ساعت ۵:۳۰ بامداد، در ورزشگاه المپیکو پدرو لودوویکو، تیم‌های آرژانتین و اکوادور در مقابل هم صف‌آرایی کردند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود آرژانتین خاتمه یافت.

رودریگو دی‌پائول در دقیقه ۴۰، لائوتارو مارتینس در دقیقه ۸۴ و لیونل مسی در دقیقه ۳+ ۹۰ برای آلبی‌سلسته گلزنی کردند تا این تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شود.

پدرو هینکاپیه از اکوادور هم با دریافت کارت سرخ، در دقیقه ۲+۹۰ زمین بازی را ترک کرد و اکوادور با ۱۰ بازیکن به بازی ادامه داد.

برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ به شرح زیر است:

۱۵  سرطان

 برزیل – پرو، ساعت ۳:۳۰

۱۶  سرطان

آرژانتین – کلمبیا، ساعت ۵:۳۰

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *